Mária a kígyó fejére tapos
Az lMózes 3,15-ben található a Messiás eljövetelével kapcsolatos legelső ígéret. Isten a kígyóhoz (Sátánhoz) beszél: „És ellenségeskedést szerzek közötted és az asszony között, a te magod között, és az ő magva között: az [az asszony magva, vagyis a szűztől született Messiás] neked [a Sátánnak] fejedre tapos, te [Sátán] pedig annak [a Messiásnak] sarkát mardosod”. Ugyanezt a részt a katolikus fordításban úgy olvashatjuk, hogy „az [asszony] néked fejedre tapos”.
Az előbb idézett, A rózsafüzér, a menny kulcsa c. értekezés szerint Mária „tapos a kígyó fejére..., vagyis mindenkinek rá van szüksége ahhoz, hogy a mennybe jusson”.
A katolikus Mária ismét bitorolja Jézus Krisztus helyét, és azt állítják, hogy ő aratott győzelmet Sátán és a bűn fölött. A katolicizmus az igazságot a lehető legutálatosabb módon ferdítette el. IX. Piusz 1849-es Ubi Primum elnevezésű enciklikájában azt a kijelentést teszi, hogy „Mária taposta meg a Sátán fejét”, illetve, hogy Mária az, aki „a keresztényeket mindig is megmentette a csapásoktól, a csapdáktól, az ellenség támadásától, és mindig meg is őrzi őket a romlástól”. Ehhez persze szintén Istennek kellene lennie.
1830. november 27-én „Mária” állítólag Párizsban megjelent Catherine Laboure-nak, amint éppen a kígyó fején taposott lábával, és azt a parancsot adta, hogy adjanak ki egy olyan „érmét”, amely a Sátán fölött aratott győzelmét ábrázolja.29 Az érme rendkívül népszerű lett, és ma is katolikusok milliói viselik nyakukban, hogy védelmezze őket. Sokan esküsznek arra, hogy azért történt velük valami csoda, mert ezt az amulettet viselték.
A kígyó fején taposó Mária csak egy a közül a sok ezer jelenés közül, amit a katolicizmus „szűz Máriának” tulajdonít. Ezek szerte a világon előfordultak már évszázadok óta. Az utóbbi években azonban egyre több ilyenről hallunk, és sokkal gyakrabban is fordulnak elő. Van, amelyiket nem ismeri el az egyház, sokat viszont hivatalosan is elfogad. Akárhogy is legyen, római katolikusok millióira van hatással, akik ebből azt a következtetést vonják le, hogy a katolikus Mária valóban a világ reménysége.
János apostol egy asszonyt látott ülni a fene vadon. Elképzelhető, hogy ez arra a stratégiai szerepre utal, amit Róma hamis Máriája fog majd játszani az antikrisztusi kor előkészületei során? Ezzel a lehetőséggel mindenképpen számolnunk kell.