2015. november 25., szerda

Joyce Meyer - Kegyelmed éltet - A kegyelem ereje 24.

Kegyelem – engedd Istent

Ha emlékszel, ezeket a sorokat azelőtt kaptam, hogy e könyv gondolata megszületett volna. Olvasd el Isten szavait újra, és vegyél áldást belőlük. És most jöjjön az a prófécia, amit az Úrtól kaptam néhány évvel ezelőtt:

Csak kevés olyan gyermekem van, aki valóban hisz bennem és rám bízza sorsát. A kegyelem végtelen hegyei vannak a kezemben, amelyeket sosem használtam, mert csak kevés olyan embert találtam, aki a hiten keresztül megnyitotta Nekem a szívét, hogy átvehesse kegyelmemet. Tényleg akarod tudni, mi a kegyelem? Akkor figyelj, és egy új módon magyarázom el neked, mit is jelent Isten kegyelme. A kegyelem az, hogy engedd meg Nekem, hogy azt tegyek ezen a világon, amit Én akarok, rajtad keresztül.

A kegyelem nem azt jelenti, hogy bármit megtehetünk, amit akarunk, hanem az, hogy engedjük Istent rajtunk keresztül cselekedni. A kegyelem azt kéri, hogy mindent bízzunk az Úrra, mentálisan csendesedjünk el, ne aggodalmaskodjunk, és ne akarjunk mindent megmagyarázni.

Lelki békére vágysz? Elérheted, ha teljesen Isten kegyelmére bízod magad.

Mint korábban már láttuk, a kegyelem többet jelent a meg nem érdemelt jóindulatnál, ez Isten ereje, ami rászáll az emberre, aki ezt egyáltalán nem érdemli meg.

A kegyelem egy Isten részéről jövő szívesség, tele az Ő erejével, hatalmával, beteljesítve bennünk és rajtunk keresztül mindazt, amit nem érdemeltünk meg. És nekünk ehhez semmi mást nem kell tennünk, mit hálát adnunk. Szerintem nem is lehetünk eléggé hálásak mindaddig, amíg nem értjük meg Isten kegyelmének lényegét. Miután felfogjuk, hogy minden életünkben jó dolog Isten jóságából fakad, mi maradhat számunkra a hálán, a hálaadáson kívül?

Nagyon nehéz hinni Istenben, amikor úgy érezzük, megérdemeljük mindazt, amit Tőle kapunk. Nagyon nehéz nem hinni Istenben, amikor tudjuk, hogy nem érdemeljük meg azt, amit Tőle kapunk. Nagyon nehéz aggodalmaskodni akkor, amikor tudjuk, hogy nem az aggodalmaskodás, hanem a kegyelem az, ami által valamennyi szükségünket betölthetjük.

Fordította: Berényi Irén