2015. december 8., kedd

Ékesség a hamu helyett - Tema/Ashaiman - Harmadik nap

Kedves barátaim!

A mai napon a Szent Szellem csodálatos kiáradásának lehettünk tanúi a reggeli Tűz konferencián éppúgy, mint az esti evangélizáción itt a ghánai Tema és Ashaiman városokban, ahol a résztvevők száma 200 ezer fölé emelkedett. Ha megnézitek a zsúfolt tömegről készült csodálatos képeket, könnyű elfeledkezni arról, hogy valójában egy szeméttelepen tartjuk az összejöveteleket. Tőlünk néhány méterre folyamatosan égetik a szemetet, és a kupacok tetején kecskék keresnek ennivalót maguknak. Milyen igaz az ige: “ékességet adok nekik hamu helyett”! De továbbmegyek: a helyszín körül olyan nyomornegyedek vannak, amelyek Ghána legveszélyesebb részei, ahova még a rendőrség sem nagyon merészkedik be. Nem mondhatok el mindent nyilvánosan, de egy dolgot mondhatok: ami most történik, az ebben a régióban egészen különleges és jelentőségteljes. Szellemi történelmet írunk itt!
Ma este az evangélium hirdetése és a betegekért való imádkozás után csodálatos gyógyulásokról hallottunk bizonyságtételeket. Néhány ezek közül:
- Egy vak férfi, akit évek óta egy kisfiú vezetett, ma este meggyógyult. Tökéletesen látott! 
- Miközben valakit a színpadon kérdezgettem, a tömeg kiáltozásban és ünneplésben tört ki, olyannyira, hogy végül már nem is hallottam azt, akivel beszéltem. Lenéztem, és láttam egy embert, aki jött felfelé a színpadra, maga fölött tartva a mankóját. Odahívtam, és elmondta, hogy már hónapok óta csak mankóval tudott járni, de ma este Jézus meggyógyította! 
- Egy asszonynak számos baja volt: volt egy nagyobb kinövés a testén, problémája volt a látásával és az egész testében fájdalom volt. Meggyógyultan ment el az alkalomról! 
- És sok más gyógyulás is történt…
Közben hallottam más bizonyságokat is, amelyeket nem osztottak meg nyilvánosan. A sofőrömé volt az egyik. Nagy örömmel mondta el nekem, hogy már sok éve szenvedett nyaki fájdalmaktól, de ma este, amikor imádkoztam a betegekért, a fájdalma elmúlt, és nem is tért vissza azóta sem! Valójában, amikor a színpadról kértem, hogy emelje fel a kezét az, aki természetfölötti gyógyulást élt át, szó szerint kezek ezrei emelkedtek a magasba! Ez emlékeztet engem arra, amit a Szentírás Jézus szolgálatáról ír: ha minden le lett volna jegyezve, amit Jézus tett, akkor “az egész világ sem lenne elég, hogy befogadja azokat a könyveket” (János 21:25). És Jézus azóta sem szűnt meg csodákat tenni!
Veletek együtt az evangélium szolgálatában: Daniel Kolenda evangélista
valamint Peter Van den berg és a teljes CfaN csapat