2016. december 6., kedd

Zsoltárok Könyve 119:161-169.

161. Nagyok üldöztek engem ok nélkül, de igédtől megrettent szívem.
162. Örvendek én a te szavadon, mint ki nagy zsákmányt talál.
163. Hazugságot gyűlölök és utálom; tanodat szeretem.
164. Hétezer naponta dicsértelek, igazságos ítéleteidért.
165. Bőséges béke jut azoknak, kik szeretik tanodat, s nincs számukra botlás.
166. Reménykedtem segítségedre, Örökkévaló, s parancsaidat megtettem.
167. Megőrizte lelkem bizonyságaidat és megszerettem őket nagyon.
168. Megőriztem rendeleteidet és biztonságaidat, mert mind az útjaim előtted vannak.
169. Közel jusson színedhez fohászkodásom, Örökkévaló, igéd szerint adj nekem értelmet.

IMIT fordítás. (Az IMIT Bibliát, 1898-1907 között jelentette meg az Izraelita Magyar Irodalmi Társulat. Zsidó rabbik által fordított Ószövetség magyarul.)