2016. december 5., hétfő

Zsoltárok Könyve 119:151-160.

151. Közel vagy, Örökkévaló, s mind a parancsaid igazság.
152. Régen tudom bizonyságaidból, hogy örökre alapítottad azokat.
153. Lásd nyomorúságomat és ragadj ki, mert tanodat nem felejtettem el.
154. Vidd ügyemet és válts meg engem, szavad szerint éltess engem!
155. Távol van a gonoszoktól segítség, mert törvényeidet nem keresték.
156. Irgalmad nagy, oh Örökkévaló, ítéleteid szerint éltess engem!
157. Sokan vannak üldözőim és szorongatóim, bizonyságaidtól nem hajoltam el.
158. Láttam hűtlenkedőket és elundorodtam, a kik szavadat nem őrizték meg.
159. Lásd, hogy szeretem rendeleteidet, Örökkévaló, szereteted szerint éltess engem!
160. Igédnek összege igazság és örökké tart minden igazságos ítéleted.

IMIT fordítás. (Az IMIT Bibliát, 1898-1907 között jelentette meg az Izraelita Magyar Irodalmi Társulat. Zsidó rabbik által fordított Ószövetség magyarul.)