2015. július 6., hétfő

Joyce Meyer - Biztonságban vagy

„Szeretlek Uram, én erősségem! Az Úr az én kősziklám, váram és szabadítóm; az én Istenem, az én kősziklám, ő benne bízom: az én pajzsom, üdvösségem szarva, menedékem.„ 
Zsoltárok 18:2-3

Isten meg tud bennünket erősíteni olyan szinten, hogy még a gondok közepette is előre haladunk. A zsoltáros azt mondta Istenről: Lábamat a szarvaséhoz hasonlóvá teszi (képes szilárdan megállni vagy veszélyes magaslatokban haladni) magaslatokra állít engem....... Fölruháztál erővel a harcra.(Zsoltárok 18: 34;40)

Megpróbáltatások, tesztek nem azért jönnek az életünkbe, hogy elveszítsük stabilitásunkat. Ezek mind olyan lehetőségek, amik teret adnak Isten erejének bizonyítására. Nem kell meginognunk bizalmunkban. Semmi nem tart vissza bennünket az előrehaladástól mert Isten a mi erősségünk.

Fordította: Diana En Arnoud Jan és Antal Orsolya