2012. február 12., vasárnap

Kenneth Hagin: Megvallások 3.

Megismerem a földön az Ő útját, minden nép közt a te szabadításodat.
Zsolt. 67/3

Ő az aki megbocsájtja minden bűnömet, és meggyógyítja minden betegségemet.
Zsolt. 103/3

Meggyógyítja a megtört szívűeket, és bekötözi sebeiket.
Zsolt. 147/3

Az Úr az én pásztorom; nem szűkölködöm.
Zsolt. 23/1

Uram, Istenem, hozzád kiáltottam, és te meggyógyítottál engem!
Zsolt. 30/3

Ha sok bajom is lenne, valamennyiből megszabadít az Úr .
Zsolt. 34/19

Az Úr megerősít a betegágyon!
Zsolt. 41/3a

Bízok az Istenben, mert még hálát adok én néki, az én szabadítómnak és Istenemnek.
Zsolt. 42/12b

Pedig betegségeimet ő viselte, és fájdalmaimat hordozta, és ő megsebesíttetett bűneimért, megrontatott az én vétkeimért, békességemnek büntetése rajta volt, és az ő sebeivel gyógyultam meg.
Ézsaiás 53/4-5

Meg van írva: Ő vette el az én erőtlenségemet, és ő hordozta az én betegségeimet.
Máté 8/17

Aki az én bűneimet maga vitte fel testében a fára, hogy a bűnöknek meghalván, az igazságnak éljek: akinek sebeivel gyógyultam meg.
I.Péter 2/24