2012. február 8., szerda

Kenneth Hagin: Megvallások 1.

Isten igéjére figyelek, az Ő beszédeire hajtom fülemet, nem távoznak el az én szemeimtől, megtartom azokat a szívemben, mert ez életet, egészséget és gyógyulást jelent az egész testem számára.
Példab. 4/20-22

Az Úr akarata, hogy mindenben jól legyen dolgom, egészséges legyek, és jó dolga legyen a lelkemnek.
3. János 1/2

Ha kérek valamit az ő akarata szerint, Ő meghallgat engem, és tudom, hogy ha meghallgat engem, megvannak nála az én kéréseim, amelyeket kérek tőle.
1. János 5/14-15

Felemelem a lecsüggesztett kezeimet, kiegyenesítem lankadt térdeimet, és a lábaimmal egyenesen járok, hogy el ne hajoljak, sőt inkább meggyógyuljak.
Zsidó 12/12-13

Mert Isten munkálja bennem mind az akarást, mind a munkálást jókedvéből.
Filippi 2/13

Aki az ő tulajdon fiának nem kedvezett, hanem őt énértem odaadta, mimódon ne ajándékozna vele együtt mindent énnekem.
Róma 8/32

Minden jó adomány és minden tökéletes ajándék felülről való, és a világosságok Atyjától száll alá, akinél nincs változás, vagy változásnak árnyéka.
Jakab 1/17

Mit mondjak azért ezekre? Ha az Isten velem, kicsoda ellenem!
Róma 8/31

Nem félek, mert az Úr velem van, nem csüggedek, mert az Úr az én Istenem, megerősít sőt megsegít engem, és igazsága jobbjával támogat.
Ézsaiás 41/10

Távolt tart az Úr tőlem minden betegséget, és a világnak minden gonosz nyavalyáját, amelyet ismerek, és nem veti azokat énreám, hanem mindazokra akik gyűlőlnek engem.
V.Mózes 7/15