2012. február 9., csütörtök

Kenneth Hagin: Megvallások 2.

Mivel hűségesen hallgatok az én Istenemnek szavára és megcselekszem azt, ami kedves az Ő szemei előtt, és figyelmezek az Ő parancsolataira, és megtartom minden rendelését, ezért egyet sem bocsát reám ama betegségek közül, amelyeket Egyiptomra bocsájtott, mert (Ő) az Úr, az én gyógyítóm.
II.Mózes 15/26

Mert orvosságot ad nekem, és kigyógyít engem a sérülésekből, azt mondja az Úr.
Jeremiás 30/17a

Az Úr hoz nekem kötést és orvosságot, és meggyógyít engem, és megmutatja nekem a békesség és hűség kincseit.
Jeremiás 33/6

Szeretem az Urat az én Istenemet, és hallgatok az ő szavára és ragaszkodok Hozzá, mert Ő az én életem, és az én életemnek hosszúsága.
V.Mózes 30/19-20

Mivel az Úr rendelései szerint járok, és az Ő parancsolatait megtartom, és azokat megcselekszem, az Úr hozzám fordul, és megszaporít engem, és megsokasít engem, és szövetségét megerősiti velem.
III.Mózes 26/3

Felhasad, mint hajnal az én világosságom, és (meg)gyógyulásom gyorsan kivirágzik, és igazságom előttem jár; az Úr dicsősége követ.
Ézsaiás 58/8

Meghallgatja az én imádságomat, látja az én könnyhullatásaimat, íme meggyógyít engem.
II.Kir. 20/5

Óh Uram, Izraelnek Istene! Nincsen hozzád hasonló sem mennyben, sem földön, aki megtartod a te fogadásaidat és irgalmasságodat a te szolgádhoz, mert előtted teljes szívvel járok!
II.Krón. 6/14

Mert az Úr szemei forognak az egész földön, hogy hatalmát megmutassa nekem, mert Őhozzá teljes szívvel ragaszkodom.
II.Krón. 16/9a

Irgalmas és könyörületes az Úr, késedelmes a haragra és nagy kegyelmű. Jó az Úr hozzám, és könyörületes hozzám.
Zsolt. 145/8-9