2015. március 30., hétfő

Csak Jézus! - Douala, Kamerun - Első nap

Tisztelt missziós partnerek!

Nehéz elhinni, hogy már be is fejeződött az evangélizációs kampányunk első teljes napja itt Doualába, Kamerunban. Hajnali fél háromkor érkeztünk meg a városba, és már reggel 7 órakor a Tűz konferencián prédikáltam. Ennek vége után néhány órával már kezdődött is az esti, szabadtéri evangélizációnk. Köszönöm mindnyájatoknak, akik imádkoztok értünk! Személy szerint én nagyon érzem, hogy az imáitok hatnak.

A ma esti evangélizáció a kameruni kormány egyik képviselőjéneknagyon diplomatikus beszédével kezdődött, ami körülbelül arról szólt, hogy mi (a keresztények) milyen példaértékű módon imádkoztunk együtt azokkal, akik a mecsetekben és a templomokban imádkoznak. Ez, szerinte a válasz a nemzet problémáira. Amikor végül én is szóhoz jutottam, megköszöntem a kormánytisztviselő kedves szavait, majd tisztelettel elmondtam, hogy nem értek vele egyet. Majd az emberekhez fordulva elmondtam, hogy én is egy ország képviseletében vagyok jelen, és annak a nevében, akinek a neve minden név fölött való - az egyetlen névben, amely adatott mennyen és földön, amely által az emberek üdvözülhetnek - JÉZUS nevében! Csak Jézus a válasz Kamerun számára! Minden más "megoldás" zsákutca.

A megtérésre hívás fantasztikus volt. Sok ezren adták át az életüket Krisztusnak, és olyan sok sánta meggyógyult, hogy csoportokban kellett felengedni őket a színpadra, hogy bizonyságot tegyenek! Egy fiatalember, akinek sérült volt a karja úgy meggyógyult, hogy elkezdett fekvőtámaszokat nyomni a színpadon! Egy reumától lesántult asszony is meggógyult, mint ahogy egy kisfiú is, aki születésétől fogva nem járt! A légkör szikrázó! Nyugodtan kijelenthetem, hogy ez a hét történelmi lesz Douala életében!

Köszönöm, hogy folyamatosan hordoztok minket az imáitokban!Veletek együtt az evangéliumért:
Daniel Kolenda evangélista
valamint Reinhard Bonnke, Peter van den Berg és a teljes CfaN csapat

2015. március 26.