2014. augusztus 21., csütörtök

Reinhard Bonnke - Ne alkudj az ördöggel! 1.

A FEHÉR LÓ

Időről időre meghívnak egy televíziós kerekasztal beszélgetésre, hogy vallási témákat beszéljünk meg. A résztvevők általában közvetlenül a közvetítés előtt találkoznak. Egy alkalommal egyikünk sem ismerte a többieket, és be kellett mutatkoznunk. A műsorkezdés előtt egy rövid ideig beszélgethettünk egymással. A szó a lóversenyre terelődött, mivel a júliusi futamok ideje volt. Az egyik férfinek, aki ateistának vallotta magát, úgy tűnt, a kisujjában van minden ló és zsoké neve. Én nem tudtam ehhez hozzászólni, mivel semmit sem tudok a lóversenyzésről és a fogadásokról. Tehát csendben ültem, és magamban imádkoztam. Arra vágytam, hogy az Úr vezessen engem a hamarosan kezdődő beszélgetésben. A többiek tovább tárgyaltak a lovakról és a fogadásokról, amikor hirtelen át villant valami a szellememen. Ez magamhoz térített. Így szóltam a lószakértőhöz:
"Mondani szeretnék valamit önnek a lovakról." Az ateistát érdekelte a dolog. Azt mondtam: "Én minden pénzemet a Jelenések könyvében levő fehér lóra tettem." Hallgatóm talán úgy gondolta, hogy szakember vagyok a dologban, csak eddig hallgattam erről. Zavartan nézett rám, és megismételte: "Fehér ló a Jelenések könyvében?" Úgy tűnt, ez az egyetlen ló, amiről nem tud. "Nos, mondja meg, ki ül azon a fehér lovon?" - kérte. A bensőmben boldog voltam, mert pontosan ezt a kérdést akartam hallani. Partnerem arra számított, hogy a zsoké nevét fogja hallani. Én nagy örömmel világosítottam fel: "A Jelenések 19. részében azt olvassuk, hogy a lovas neve: Hű és Igaz, Isten Igéje. Ő Isten Fia, JÉZUS KRISZTUS, és" - folytattam - "uram, én nem csak a pénzemet tettem Rá. Igazából nincs is pénzem. Az életemet Őrá tettem. Őt támogatom mindenemmel, és tudom, hogy nyerni fogok."

Itt kezdődik számunkra a verseny: holtbiztos befutónk van. Számunkra a vég egy élő bizonyosság. Bizonyos, hogy Jézus az örök és egyetemes Győztes. Ez a tudás hatalmas hatást kell, hogy gyakoroljon a mindennapi életünkre.