2012. augusztus 6., hétfő

Kenneth Hagin - Bibliai hit - A kételkedés Isten áldásainak a legnagyobb tolvaja 6.


Néhány évvel ezelőtt olvastam a „Pünkösdi Evangélium” című lapban, hogy valaki Afrikában megtért egy misszionárius szolgálata nyomán, és evangélista lett a bennszülöttek között. Olvasta, hogy mit cselekszik Isten Amerikában bi­zonyos szolgálatokon keresztül, és elhatározta, hogy böjtölni és imádkozni fog, amíg Isten meg nem adja neki is ezt az erőt. Ezért egy 21 napos böjtbe kezdett. A 10. napon az Úr szólt hozzá, hogy keljen fel és fejezze be a böjtölést, mert az erő már benne van, egyszerűen csak el kell kezdenie használni. Tehát el­kezdte, és mielőtt még észbe kapott volna, már Afrika Billy Graham-jének ne­vezték. 80000 fős tömegek áradtak hozzá. Böjtölni akart, hogy megkapja az erőt, de az Úr kijelentette, hogy az már benne van.
A kételkedés megfosztotta Názáret városát attól a jótól, amelyet Isten akart adni nekik. Kételkedés fosztotta ki a tanítványokat is; nem tudták a démont ki­űzni. Az Úr megmondta nekik, hogy az ok, hitetlenségük volt.
Körülbelül 16 évvel ezelőtt, szeptember 2-án, kb. este 10-kor az Úr megjelent nekem egy látomásban. A látomásban jobbkezének egyik ujját a tenyerembe tette, mire a kezem égni kezdett, mintha egy izzó széndarab lett volna benne. Azt mondta, hogy elhívott és felkent a betegekért való speciális szolgálatra. (Már évek óta imádkoztam akkor betegekért).
Elmondta, hogy amikor imádkozom egy betegért, egyik kezemet tegyem a tes­te egyik oldalára, másik kezemet pedig a másikra. Ha ez a tűz átugrik kézről kézre, ez azt jelenti, hogy gonosz szellem van a testben. Ha nem ugrik át egyik kezemből a másikba, akkor egyszerű gyógyulási esettel állok szemben. (A Bib­lia különbséget tesz a démonűzés és a beteggyógyítás között.) Az Úr azt mond­ta, hogy kezemet tegyem rájuk és imádkozzam értük; ha a tűz az egyik kezem­ből a másikba cikázik át, akkor démont kell kiűznöm az Ő Nevében. Az Ő Nevében a démon vagy démonok el fogják hagyni a testet.
A legközelebbi összejövetelemen Oklahomában megkeresett egy keresztény. Elmondta, hogy gerinc-tuberkolózisa van, több orvos is látta már. Gerince és az egész háta olyan merev volt, mint egy deszka. Egyik kezem a mellére, mási­kat a hátára tettem, és éreztem, hogy a tűz hol itt van, hol ott; ugrál. Tudtam, hogy egy gonosz szellem tartja fogságban a testét, tehát parancsoltam, hogy hagyja el őt. (Ez a gonosz szellem a testében, és nem a szellemében volt! A test megváltása még nem teljesedett be.)
Kizavartam tehát a démont a testéből. De csináltam egy hibát: hitetlenségbe estem. Megkérdeztem, hogy meg tudna-e hajolni, és nem tudott, mire azt mondtam, mégegyszer megpróbálok imádkozni. De ezt nem próbálgatni kell! Hitetlenségemet ezzel a pár szóval bizonyítottam.
Másodszorra sem tudott meghajolni. Harmadszor is megpróbáltuk, és még mindig nem ment. Végül elküldtem, és ő visszaindult a helyére, amikor hirte­len Jézus jelent meg előttem és szólt hozzám: „Azt mondtam, a Nevemben a démonok kimennek. Űzd ki őket az Én Nevemben!”.
Feleltem neki, hogy mindezt én is tudom, mire megismételte a szavait. Én is­mét azt válaszoltam, hogy tudom, erre újból elmondta, és én megint feleltem, hogy emlékszem mindarra, amit abban az előző látomásban tanított nekem. Egyre csak a magamét hajtogattam. Jézus újból rám nézett és így szólt: „Igen, de azt is mondtam, hogy mennie kell, sikerülni fog.” És eltűnt.
Tudtam már, hogy a hitem mondott csődöt. Visszahívtam azt az embert, majd egyik kezemet a mellére, másikat a hátára tettem, és megparancsoltam a démonnak, hogy jöjjön ki belőle a Jézus Nevében. Ezután közöltem vele, hogy most már szabad. Biztattam, hogy nyújtsa ki a kezét és érintse meg a lábujjait. Megtette, mert szabad volt. A kételkedés megrabolt engem is.