2012. augusztus 20., hétfő

Hagin - Bibliai hit - Megkaphatod, amit kimondasz 4.


Higgy a szíveddel, és mondd ki a száddal! Ez a hit alapelve! Megkaphatod, amit kimondasz! Abban az öreg mentőkocsiban, miközben a könnyek folytak az arcomon, még nem értettem mindazt, amit ma értek. Csak egy kis fénysuga­ram volt, mint az a fénycsík, amely belátszik az ajtó alatt, vagy a repedéseken keresztül. Ennyi volt a kiindulási pontom, de 1934 január elsején, délután két óra körül azt mondtam: „Igen, látni fogom ezeket az épületeket, ezt a törvény­házat; el fogok jönni testben és megállok itt, mert Jézus azt mondta, hogy amit hiszek a szívemben és kimondok a számmal, az megtörténik.” Ha egyszer el­kötelezed magad, akkor már helyben vagy.
Eltelt január majd február; és még mindig fekvőbeteg voltam. Március, április, május, június és július is elmentek. Azt mondhatod: „Na, ez nem jött be!” De ezt az ördög mondja. Kitartóan ragaszkodtam a megvallásomhoz, és nem vol­tam hajlandó feladni. Újra és újra elismételtem Jézusnak, Istennek és a Szent Szellemnek, az ördögnek, az angyaloknak és a gonosz szellemeknek, hogy ki­tartok. Azt mondtam Istennek, ha ez nem fog sikerülni, az azért lesz, mert az Ő Igéje alulmaradt. Én ugyanis az Igére álltam, így annak működnie kell.
1934 augusztusának második szombatján végül valóban ott álltam a téren. Te­le volt emberekkel a város, olyan nagy volt a tömeg, hogy könyökkel kellett utat törni magamnak a forgatagban. De ahogy a sarokra értem, a könnyek újból folytak az arcomon, miközben így szóltam: „Ördög, megmondtam neked! Nem tudom, tudsz-e olvasni vagy sem, de valószínűleg nem tudsz, mert itt van az Is­ten Igéje” - és felolvastam a Márk 11,23-24-et a Bibliámból. Nem tudom, az emberek mit gondolhattak, amikor azt látták, hogy egy fiatal fiú áll a sarkon, és könnyes szemmel olvassa az Újszövetséget. De ki törődött akkor velük?
A betegágyon megragadtam az 1 Thessalonika 5,21-et is: „Mindent megpró­báljatok; ami jó, azt megtartsátok [ahhoz ragaszkodjatok].” Tehát kipróbáltam a Márk 11,23-at, láttam, hogy jó, és attól fogva ragaszkodtam hozzá.
Rövid idő múlva elkezdtem a szolgálatomat mint fiatal baptista prédikátor. Egy olyan közösség prédikátora lettem, amely 8 mérföldnyire volt az említett törvényháztól. Szeretnék most valami fontosat mondani! Ne mondjátok soha, hogy az embereknek nincs üdvösségük, ha nincsenek megkeresztelve a Szent Szellemben és nem szólnak nyelveken!
Az első évben négy pár cipőm ment el a szolgálatra. Gyalog jártam a poros úton, igaz, olykor megállt valaki és elvitt autón. Nagyszerű időt töltöttem az evangélium prédikálásával. Gyalogoltam és lelkesedtem: „Ma azt prédikálom, hogy Jézus megment, meggyógyít és újból eljön! Ezt fogom prédikálni a Vö-rös-folyótól a Mexikói-öbölig, Louisiana határától Új-Mexikóig..!” (Azt gon­doltam, no ez igazán hatalmas terület.) Mert tudtam, hittem, hogy megtörténik, amit mondok. Már bevált, és meg voltam arról győződve, hogy most is ered­ményes lesz.
Mind több teljes evangéliumi emberrel kerültem kapcsolatba, akik hirdették az isteni gyógyítást, amiben én is hittem. Arról is beszéltek, hogy betöltekezhetünk Szent Szellemmel és szólhatunk nyelveken. Egy fiú mondta akkoriban: „Olyan ez, mint a folyópart, ha sokat csúszkálsz, végül benn vagy a vízben.” így voltam én is. Ugyanazt prédikáltam, amit addig, de egy kicsivel kiegészült. A Szent Szellem neked is segít abban, hogy a látásod növekedjen. „Azt fogom prédikálni, hogy Jézus megment, meggyógyít és azt is, hogy betölt Szent Szel­lemmel. Azt is fogom prédikálni, hogy újra eljön. És ezt most már az Atlanti­óceántól a Csendes-óceánig, Los Angeles-től New York-ig teszem!” (Amint látod, már jóval túlhaladtam Texason.)
Áldott legyen Isten, hogy meg is tehettem. Több mint egymillió mérföldet utaztam autóval keresztül-kasul Amerikán és Kanadán. Mit utaztam! - futot­tam, szökdeltem és ugrottam. Sok évig fel és le, végig az országban.