2013. január 8., kedd

Rodney H. Browne - NYOLC JELZŐ, AMI ISTEN AZ EMBER SZÁMÁRA


1. Szabadító
 
Magasztallak Uram, hogy felemeltél engem, és nem engedted, hogy ellenségeim örüljenek rajtam. Zsoltár 30:1
 
És monda: Az Úr az én kősziklám és kőváram, és szabadítóm nékem. 3 Az Isten az én erősségem, Őbenne bízom én; pajzsom nékem Ő és üdvösségemnek szarva, erősségem és oltalmam; az én üdvözítőm, Aki megszabadítasz az erőszakosságtól. 4 Az Úrhoz kiáltok, Aki dícséretre méltó; És megszabadulok ellenségeimtől.2 Sámuel 22:2-4
 
3 Az Úr az én kősziklám, váram és szabadítóm; az én Istenem, az én kősziklám, Őbenne bízom: az én pajzsom, üdvösségem szarva, menedékem. 4 Az Úrhoz kiáltok, Aki dícséretre méltó, és megszabadulok ellenségeimtől.  Zsoltár 18:2-3
 
És így az egész Izráel megtartatik, amint meg van írva: Eljő Sionból a Szabadító és elfordítja Jákóbtól a gonoszságokat. Róma 11:26
 
2. Gyógyító
 
Uram, Istenem, Hozzád kiáltottam, és Te meggyógyítottál engem! Zsoltár 30:3
 
És Ő megsebesíttetett bűneinkért, megrontatott a mi vétkeinkért, békességünknek büntetése Rajta van, és az Ő sebeivel gyógyulánk meg. Ézsaiás 53:5
 
Aki a mi bűneinket maga vitte fel testében a fára, hogy a bűnöknek meghalván, az igazságnak éljünk: Akinek sebeivel gyógyultunk meg. 1 Péter 2:24
 
3. Megtartó
 
Uram, felhoztad a Seolból az én lelkemet, fölélesztettél a sírbaszállók közűl.  Zsoltár 30:4
 
Te vagy oltalmam, Te mentesz meg veszedelemtől; végy körül engem a szabadulás örömével! Zsoltár 32:7
 
Az Úr megőriz téged minden gonosztól, megőrzi a te lelkedet. 8 Megőrzi az Úr a te ki- és bemeneteledet, mostantól fogva mindörökké! Zsoltár 121:7-8
 
És megszabadít engem az Úr minden gonosz cselekedettől, és megtart az Ő mennyei országára; Akinek dicsőség örökkön-örökké! Ámen. 2 Timótheus 4:18
 
4. Szentség
 
Zengedezzetek az Úrnak, ti hívei! Dicsőítsétek szent emlékezetét. Zsoltár 30:5
 
Kicsoda az istenek közt olyan, mint Te, Uram? Kicsoda olyan, mint Te, szentséggel dicső, félelemmel dícsérendő és csodatevő? II. Mózes 15:11
 
És felöltözzétek amaz új embert, mely Isten szerint teremtetett igazságban és valóságos szentségben. Efézus 4:24
 
5. Vígasztaló
 
Mert csak pillanatig tart haragja, de élethossziglan jóakarata; este bánat száll be hozzánk, reggelre öröm.Zsoltár 30:6
 
Még ha a halál árnyékának völgyében járok is, nem félek a gonosztól, mert Te velem vagy; a Te vessződ és botod, azok vígasztalnak engem. Zsoltár 23:4
 
Ez vígasztalásom nyomorúságomban, mert a Te beszéded megelevenít engem. Zsoltár 119:50
 
Áldott az Isten és a mi urunk Jézus Krisztusnak Atyja, az irgalmasságnak Atyja és minden vígasztalásnak Istene; 4 Aki megvígasztal minket minden nyomorúságunkban, hogy mi is megvígasztalhassunk bármely nyomorúságba esteket azzal a vígasztalással, amellyel Isten vígasztal minket. 2 Korinthus 1:3-4
 
6. Gondoskodó
 
Azt mondtam azért én jó állapotomban: Nem rendülhetek meg soha. Zsoltár 30:7
 
Aki pedig magot ád a magvetőnek és kenyeret eleségül, ád és megsokasítja a ti vetésteket és megnöveli a ti igazságotoknak gyümölcsét. 2 Korinthus 9:10
 
7. Védelmező
 
Uram, jókedvedből erősséget állítottál föl hegyemre; de elrejtéd orcádat, és megroskadtam. 9 Hozzád kiáltok, Uram! Az én uramnak irgalmáért könyörgök! 10 Mit használ vérem, ha sírba szállok? Dicsér-e Téged a por; hirdeti-é igazságodat? Zsoltár 30:8-10
 
Az Úr az én kősziklám, váram és szabadítóm; az én Istenem, az én kősziklám, Őbenne bízom: az én pajzsom, üdvösségem szarva, menedékem. 4 Az Úrhoz kiáltok, Aki dicséretre méltó, és megszabadulok ellenségeimtől.Zsoltár 18:3-4
 
8. Segítő
 
Hallgass meg, Uram, könyörülj rajtam! Uram, légy segítségem! 12 Siralmamat vígságra fordítottad, leoldoztad gyászruhámat, körülöveztél örömmel. 13 Hogy zengjen Néked és el ne hallgasson Felőled a dicséret: Uram, én Istenem, örökké dicsőítlek Téged. Zsoltár 30:11-13
 
Zsoltár 54:6 Ímé, Isten segítőm nékem, az Őr az én lelkemnek támogatója.
 
Úgy, hogy bízvást mondjuk: Az Úr az én segítségem, nem félek; ember mit árthat énnékem? Zsidókhoz írt levél 13:6