2013. január 29., kedd

Kenneth E. Hagin - A Megtestesülés


Kezdetben vala az Ige, és az Ige vala az Istennél, és  Isten  vala  az  Ige […]  És az  Ige  testté  lett  és lakozék  miközöttünk  és  láttuk  az  Õ  dicsõségét, mint az Atya egyszülöttjének dicsõségét, aki teljes volt kegyelemmel és igazsággal.
— JÁNOS 1,1. 14.

A  Webster  értelmezõ  szótár  a  következõképpen  határozza  meg  a  megtestesülést:  „Az  Istenség  egyesülése  az emberrel a Krisztus Jézusban.”
A  Megtestesülés  volt  az  egyedüli  megoldás  az  ember problémájára  —  az  egyedüli  remény  arra,  hogy  az emberiség újra egyesülhessen Istennel. Minden olyan vallás, amely tagadja a Názáreti  Jézus Krisztus megtestesülését, hamis!

Ez  az  örök  lény,  akit  úgy  hívnak,  hogy  Immánuel  — velünk  az  Isten,  vagy  Jézus  a  Krisztus  —  itt  az  Igének neveztetik. Az Ige létezett kezdetben. Az Ige Istennél volt — Istennel  közösségben,  együtt  munkálták  ki  az  Õ  akaratát.
Isten  a  világot  az  Ige  által  teremtette.  (Zsid. 1,2.  J án. 1,3) És ez az örök lény Isten volt! Ugyanazzal a természettelrendelkezett. Ugyanabban a formában létezett, és Istennel egyenlõ volt. (Fil. 2,6) És ez a lény testté lett! Az Ige emberré  lett,  és  közöttünk  lakozott.  Õ  emberré  lett  —  annyira emberré lett, mintha sohasem lett volna más, mégsem szûnt meg  annak  lenni,  ami  azelõtt  volt.  Az  Ige  megteremtette otthonát közöttünk, és mi szemléltük Isten dicsõségét.


Megvallás: Jézus  azért  jött  el,  hogy  hústestben  lakozzon, hogy én örökre újraegyesüljek az Atyával.  Jézus olyan lett, mint  én,  hogy  én  olyan  tudjak  lenni,  mint  Õ.  Én  annak a világosságában fogok járni, amit a megtestesülés hozott el a számomra. Én újraegyesültem az én Atyámmal!