2013. április 7., vasárnap

Kenneth E. Hagin - Láthatatlan erők


Mert nem vér és test ellen van nékünk tusakodásunk, hanem  a  fejedelemségek  ellen, a  hatalmasságok  ellen, ez  élet  sötétségének  világbírói ellen, a  gonoszság  szellemei  ellen, melyek  a magasságban vannak. — EFÉZUS 6,12.

Elhívásunk van arra, hogy megkötözzük a láthatatlan erõket.  Hatalmunk  van  az  ördög  és  a  gonosz  szellemek felett,  nincs  viszont  hatalmunk  az  emberek  felett,  az  õ akaratuk felett.
Évekkel  ezelõtt  egy  pásztor  barátom  elkísért  Forth Worth-bõl egy kaliforniai összejövetelre. Cukorbeteg volt, és  minden  reggel  ellenõriznie  kellett  a  vizelete  cukortartalmát,  hogy  megtudja,  mennyi  inzulinra  van  szüksége
aznap.  Ahogy  elindultunk  Kalifornia  felé,  azt  mondtam neki: „Amíg velem leszel, nem találsz semmi cukrot.” Úgy nézett rám, mint aki nem hiszi, de az alatt a majdnem két hét alatt, amíg velem volt, sohasem talált cukrot a vizsgálatok  során,  bár  tortát,  meg  süteményt  is  evett.  Késõbb elmondta,  hogy  három  nappal  a  hazaérkezése  után  talált újra cukrot a vizeletében. Miért? Én hatalmat gyakoroltam az õ betegsége felett. Uraltam a láthatatlan erõket, de nem
volt hatalmam az õ saját akarata felett. Amíg velem volt és ez a láthatatlan erõ az én jelenlétemben volt, ellenõrzésem alatt tartottam. Megpróbáltam meggyõzni, hogy õ is meg tudja tenni ugyanezt, de õ arra számított, hogy a betegség
visszajön, és úgy is történt.


Megvallás: Hatalmam van minden láthatatlan erõ felett a saját felségterületemen. Én megkötözöm õket és leállítom a tevékenységeiket  Jézus nevében!