2015. február 4., szerda

Joyce Meyer - Kezdd vidáman a napod

„Jól tudom, oh én Istenem, hogy te a szívet vizsgálod és az igazságot szereted. Én mindezeket tiszta szívemből, nagy jó kedvvel adtam, s látom, hogy a te néped is, amely itt jelen van, nagy örömmel, szabad akarata szerint adta ezeket néked.
Oh Uram, Ábrahámnak, Izsáknak és Izraelnek, a mi atyáinknak Istene, tartsd meg mindörökké ezt az érzést a te néped szívében, és irányítsd az ő szívüket te feléd!”
 
1Krón.29:17-18

A férjem mindig boldognak tűnik. Öt perccel azután, hogy felkel, Dave dudorászik, énekel vagy zenét hallgat mialatt elkészül. Évekkel ezelőtt nem akartam reggelente zenét hallgatni. Nem akartam énekelni, dudorászni vagy bármilyen zajt hallani. Csendet akartam, hogy tudjak gondolkodni.

Még ma is több csöndre van szükségem, mint Dave-nek, de mindketten megtaláltuk a módját, hogy hogyan kezdjük jól a napunkat. A szívünket és az elménket Isten követésére állítottuk be és ez működik.

Fordította: Diana En Arnoud Jan és Antal Orsolya