2019. március 8., péntek

Smith Wigglesworth - A hit ereje (részlet)

A Szellem ereje

"És megteltek mindnyájan Szent Szellemmel."
Apostolok Cselekedetei 2:4

Napi szakasz: Apostolok Cselekedetei 2:1-21

Egyik este megbíztak egy összejövetel megtartásával, és én megvetettem a lábamat az Úr színe előtt. Jóváhagyást akartam nyerni az Úrtól. Láttam, hogy Isten akarata az, hogy az emberek tele legyenek Szent Szellemmel, isteni képességgel, tele élettel, lángoló tűzzel. Az összejövetelen felállt egy fiatalember. Szánalomra méltó figura volt, az arcát elöntötte a bánat. Megkérdeztem: „Mi a probléma, fiatalember?”
Azt válaszolta, hogy képtelen dolgozni, és alig tud járni. Így szólt:
„Olyan tehetetlen vagyok. Tuberkulózisban szenvedek, gyenge a szívem, és az egész testem fáj.”
„Imádkozni fogok érted” – mondtam. 
Aztán így szóltam az emberekhez: „Ahogyan imádkozom ezért a fiatalemberért, nézzék az arcát, és látják majd a változást!”
Ahogy imádkoztam, megváltozott az arckifejezése. Azt mondtam neki: „Menj, fuss egy mérföldet, azután gyere vissza az összejövetelre!”
Mikor visszatért, így szólt: „Most már szabadon tudok lélegezni!”

Folytatódtak az összejövetelek, és én szem elől tévesztettem a fiatalembert. Pár nappal később újra láttam őt az egyik összejövetelen. Így szóltam hozzá: „Fiatalember, mondd el az embereknek, hogy mit tett érted Isten!”
„Ó, most már tudok dolgozni és pénzt keresni!” – mondta.
Dicsőség Istennek, az üdvösség eme csodálatos folyója sosem szárad ki. Ihatsz belőle, közel van hozzád. Ez egy mély folyó, amely mindenki számára elegendő.

Egy másik összejövetelen felállt egy férfi, és így szólt: „Megérintene? Szörnyű helyzetben vagyok. Nagy családom van, de egy aknában történt baleset miatt két éve nincs munkám. Nem tudom kinyitni a kezeimet.” Tele voltam sajnálattal szegény ember iránt, és akkor történt valami, ami azelőtt soha. Még csak gyermeki szinten vagyunk a Szent Szellem csodálatos kitöltetésének ismeretében, és annyival több vár még ránk! Kinyújtottam a kezem, és mielőtt elérhettem volna a férfi kezeit, azok kilazultak, és tökéletesen épek lettek.

Magam előtt látom Istvánt, tele hittel és erővel, amint nagy jeleket és csodákat tesz a nép között. Ugyanaz a Szent Szellem téged is be tud tölteni, azután el fogja végezni a megfelelő dolgokat rajtad keresztül. Isten megadja ezt. Ő kész megérinteni és átformálni téged most azonnal.

Egyszer egy hölgy felállt az összejövetelen, hogy imát kérjen. Imádkoztam érte, és meggyógyult. Felkiáltott: „Ez csoda! Ez csoda! Ez csoda!” Ez az, amit Isten mindig meg akar velünk tenni. Biztos, hogy amikor megszabadulunk a Szent Szellem által, valami történni fog. Törekedjünk a legjobb dolgokra, és adjunk elsőbbséget Istennek.

Bárcsak az Úr megnyitná a szemeinket, hogy lássuk Őt, és megértsük, hogy Ő mélyen érdeklődik minden iránt, ami bennünket érint! Ő „megindul gyarlóságainkon” (Zsidó levél 4:15). Minden meztelen és leplezetlen annak szemei előtt, Akivel mi kapcsolatban állunk (13. vsz.). Ő tud arról az asztmáról, arról a reumáról. Ismeri azt a fájdalmat, ami a hátadat, fejedet vagy a lábaidat kínozza. Ő el akar oldozni minden foglyot, és szabaddá tenni téged úgy, ahogyan engem is megszabadított. Ma már alig vagyok tudatában annak, hogy van testem. Szabad vagyok minden emberi betegségtől, teljességgel szabad. Krisztus megváltott bennünket. Hatalma van az ellenség minden ereje felett, és hatalmas győzelmet vívott ki a számunkra. Birtokba veszed? A tiéd, és ez tökéletes megváltás.

Isten vágya az, hogy új teremtéssé tegyen bennünket: a régiek elmúltak, és bennünk minden valóban isteni eredetű. Isten óhaja, hogy új, isteni rendet hozzon létre bennünk, tökéletes szeretetet és korlátlan hitet. (Lásd 2Korinthus 5:17.) Elfogadod Isten rád vonatkozó tervét? A megváltás ingyen van. Kelj fel, és tedd meg a hit cselekedetét, és Isten meg fog gyógyítani, ahogyan megteszed. Csak higgy, és hittel fogadd is el! István, telve hittel és Szent Szellemmel, nagy jeleket és csodákat tett (Apostolok Cselekedetei 6:8). Isten áldja meg számunkra ezt az igeszakaszt, és töltsön be teljesen az Ő Szent Szellemével! A Szent Szellem ereje által jelentse ki Krisztust bennünk egyre jobban és jobban!

Isten Szelleme mindig az Úr Jézus Krisztusról tesz tanúságot. Szolgáld Őt, szeresd Őt, töltekezz be Vele! Olyan kedves dolog hallani Őt, ahogyan megismerteti magát velünk! Ő tegnap, ma és mindörökké ugyanaz (Zsidó levél 13:8). Kész betölteni minket Szent Szellemmel és hittel, ahogyan Istvánnal is megtette.

Mai gondolat: Lehet, hogy nagyon átlagosak vagyunk, de Isten rendkívülivé akar tenni bennünket a Szent Szellem által.