2014. március 11., kedd

Rodney H. Browne - DE AZÉRT JUTOTTAM EZ ÓRÁRA 2.

Most az Én lelkem háborog; és mit mondjak? Atyám, ments meg Engem ettől az órától. De azért jutottam ez órára. János 12:27
Jézus a következők miatt jött el:
16. Hogy ne kárhoztassa, hanem megmentse a világot:
Mert úgy szerette Isten e világot, hogy az Ő egyszülött Fiát adta, hogy valaki hisz Őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen. 17 Mert nem azért küldte az Isten az Ő Fiát a világra, hogy kárhoztassa a világot, hanem hogy megtartassék a világ Általa. 18 Aki hisz Őbenne, el nem kárhozik; aki pedig nem hisz, immár elkárhozott, mivelhogy nem hitt az Isten egyszülött Fiának nevében. János 3:16-18
17. Hogy tüzet bocsásson a világra:
Azért jöttem, hogy e világra tüzet bocsássak: és mit akarok, ha az immár meggerjedett? Lukács 12:49
18. Hogy üdvösség legyen:
Igaz beszéd ez és teljes elfogadásra méltó, hogy Krisztus Jézus azért jött e világra, hogy megtartsa a bűnösöket, akik közül első vagyok én. 1 Timótheus 1:15
19. Hogy Szent Szellemmel kereszteljen:
Én ugyan vízzel keresztellek titeket megtérésre, de Aki utánam jő, erősebb nálamnál, Akinek saruját hordozni sem vagyok méltó; Ő Szent Szellemmel és tűzzel keresztel majd titeket. Máté 3:11
És Én nem ismertem Őt; de hogy megjelentessék Izráelnek, azért jöttem én, aki vízzel keresztelek. 32 és bizonyságot tőn János, mondván: Láttam a Szellemet leszállani az égből, mint egy galambot; és megnyugovék Őrajta. 33 És én nem ismertem Őt; de Aki elkülde Engem, hogy vízzel kereszteljek, Ő mondá nékem: Akire látod a Szellemet leszállani és Rajta megnyugodni, az az, Aki keresztel Szent Szellemmel. János 1:31-33
Az ünnep utolsó nagy napján pedig fálálla Jézus és kiálta, mondván: Ha valaki szomjazik, jöjjön Énhozzám és igyék. 38 Aki hisz Énbennem, amint az Írás mondotta, élő víznek folyamai ömlenek annak belsejéből. 39 Ezt pedig mondta a Szellemről, Amelyet veendők voltak az Őbenne hívők: mert még nem volt Szent Szellem; mivelhogy Jézus még nem dicsőítteték meg. János 7:37-39
20. Hogy megszabadítson a gonosztól:
Kegyelem néktek és békesség az Atya Istentől, és a mi Urunk Jézus Krisztustól, 4 Aki adta Önmagát a mi bűneinkért, hogy kiszabadítson minket e jelenvaló gonosz világból, az Istennek és a mi Atyánknak akarata szerint. Galata 1:3-4
21. Hogy ítéletet hozzon:
És monda Jézus: Ítélet végett jöttem Én e világra, hogy akik nem látnak, lássanak; és akik látnak, vakok legyenek. János 9:39
Hogy bővölködő életet adjon:
A tolvaj nem egyébért jő, hanem hogy lopjon és öljön és pusztítson; Én azért jöttem, hogy életük legyen, és bővölködjenek.János 10:10
Hogy hordozza a betegséget:
Hogy beteljesedjék, amit Ézsaiás próféta mondott, így szólván: Ő vette el a mi erőtlenségünket, és Ő hordozta a mi betegségünket. Máté 8:17
Aki a mi bűneinket Maga vitte fel testében a fára, hogy a bűnöknek meghalván az igazságnak éljünk: Akinek sebeivel gyógyultatok meg. 1 Péter 2:24
Pedig betegségeinket Ő viselte, és fájdalmainkat hordozá, és mi azt hittük, hogy ostoroztatik, verettetik és kínoztatik Istentől! 5 És Ő megsebesíttetett bűneinkért, megrontatott a mi vétkeinkért, békességünknek büntetése rajta van, és az Ő sebeivel gyógyultatok meg. Ézsaiás 53:4-5
24. Hogy világosság legyen a világ számára:
Én világosságul jöttem e világra, hogy senki ne maradjon a sötétségben, aki Énbennem hisz. János 12:46
25. Hogy örök életet adjon:
Az pedig az örök élet, hogy megismerjenek Téged, az egyedül igaz Istent, és Akit elküldtél, a Jézus Krisztust. János 17:3
26. Hogy szolgáljon az emberek felé:
Valamint az embernek Fia nem azért jött, hogy Néki szolgáljanak, hanem hogy Ő szolgáljon, és adja az Ő életét váltságul sokakért. Máté 20:28
27. Hogy kegyelmet és igazságot hozzon:
Mert a törvény Mózes által adatott, a kegyelem pedig és az igazság Jézus Krisztus álta lett. János 1:17
28. Hogy Isten akaratát cselekedje:
Mert azért szállottam le a mennyből, hogy ne a Magam akaratát cselekedjem, hanem Annak akaratát, Aki elküldött Engem.János 6:38
29. Hogy a sátán munkáját lerontsa:
Aki a bűnt cselekszi az ördögből van; mert az ördög kezdettől fogva bűnben leledzik. Azért jelent meg az Istennek Fia, hogy az ördög munkáit lerontsa. 1 János 3:8
30. Hogy példa legyen:
Akik Őáltala hisztek Istenben, Aki feltámasztotta Őt a halálból és dicsőséget adott Néki; hogy a ti hitetek reménység is legyen Istenben. 1 Péter 1:21
Mert arra hívattatok el; hiszen Krisztus is szenvedett érettetek, néktek példát hagyván, hogy az Ő nyomdokait kövessétek. 1 Péter 2:21
Hogy meghaljon a bűnökért:
Mert azt adtam előtökbe főképpen, amit én is úgy vettem, hogy a Krisztus meghalt a mi bűneinkért az Írások szerint. 1 Korinthus 15:3
Kegyelem néktek és békesség az Atya Istentől, és a mi Urunk Jézus Krisztustól, Aki adta Önmagát a mi bűneinkért, hogy kiszabadítson minket e jelenvaló gonosz világból, az Istennek és a mi Atyánknak akarata szerint. 5 Akinek dicsőség örökkön-örökké! Ámen. Galata 1:3-5
32. Hogy megtisztítson Magának kiváltképpen való népet:
Aki Önmagát adta miérettünk, hogy megváltson minket minden hamisságtól, és tisztítson Önmagának kiváltképpen való népet, jó cselekedetekre igyekezőt. Títus 2:14.