2014. március 9., vasárnap

Rodney H. Browne -DE AZÉRT JUTOTTAM EZ ÓRÁRA 1.

Most az Én lelkem háborog; és mit mondjak? Atyám, ments meg Engem ettől az órától. De azért jutottam ez órára. János 12:27
 
Jézus a következők miatt jött el:
 
1. Hogy megmentsen a bűntől:
 
Szűl pedig fiat, és nevezd Annak nevét Jézusnak, mert Ő szabadítja meg az Ő népét annak bűneiből.Máté 1:21
 
2. Hogy a zsidók királya legyen:
 
Monda azért Néki Pilátus: Király vagy-é hát Te csakugyan? Felele Jézus: Te mondod, hogy Én király vagyok. Én azért születtem és azért jöttem e világra, hogy bizonyságot tegyek az igazságról. Mindaz, aki az igazságból való, hallgat az Én szómra. János 18:37
 
3. Hogy betöltse a törvényt:
 
Ne gondoljátok, hogy jöttem a törvénynek vagy a prófétáknak eltörlésére. Nem jöttem, hogy eltöröljem, hanem inkább, hogy betöltsem. Máté 5:17
 
4. Hogy bűnösöket hívjon a megtérésre:
 
Elmenvén pedig tanuljátok meg, mi az: Irgalmasságot akarok és nem áldozatot. Mert nem az igazakat hívogatni jöttem, hanem a bűnösöket a megtérésre. Máté 9:13
 
Nem azért jöttem, hogy az igazakat hívjam, hanem a bűnösöket a megtérésre. Lukács 5:32
 
5. Hogy ellentétet szítson:
 
Ne gondoljátok, hogy azért jöttem, hogy békességet bocsássak e földre; nem azért jöttem, hogy békességet bocsássak, hanem hogy fegyvert. 35 Mert azért jöttem, hogy meghasonlást támasszak az ember és az ő atyja, a leány és az ő anyja, a meny és az ő napa közt; 36 és hogy az embernek ellensége legyen az ő házanépe. Máté 10:34-36
 
6. Hogy nyugalmat adjon:
 
Jöjjetek Énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok és megterheltettetek, és Én megnyugosztlak titeket. 29 Vegyétek fel magatokra az Én igámat, és tanuljátok meg Tőlem, hogy Én szelíd és alázatos szívű vagyok: és nyugalmat találtok a ti lelkeiteknek. 30 Mert az Én igám gyönyörűséges, és az Én terhem könnyű. Máté 11:28-30
 
7. Hogy megmentsen a kárhozattól: 
 
Mert az embernek Fia nem azért jött, hogy elveszítse az emberek lelkét, hanem hogy megtartsa. Lukács 9:56:a
 
8. Hogy az életét adja az Egyházért:
 
Ti férfiak, szeressétek a ti feleségeteket, miképpen a Krisztus is szerette az Egyházat, és Önmagát adta azért. Efézus 5:25
 
9. Hogy megváltson a hamisságtól:
 
Aki önmagát adta miérettünk, hogy megváltson minket minden hamisságtól, és tisztítson Önmagának kiváltképpen való népet, jó cselekedetekre igyekezőt. Titus 2:14
 
10. Hogy megkeresse és megmentse, ami elveszett:
 
Mert azért jött az embernek Fia, hogy megkeresse és megtartsa, ami elveszett. Lukács 19:10
 
11. Hogy Új Szövetséget hozzon létre:
 
Mert ez az Én vérem, az új szövetségnek vére, amely sokakért kiontatik bűnöknek bocsánatára. Máté 26:28
 
Most azonban annyival kiválóbb szolgálatot nyert, amennyivel jobb szövetségnek közbenjárója, amely jobb ígéretek alapján köttetett. Zsidókhoz írt levél 8:6
 
És ezért új szövetségnek a közbenjárója Ő, hogy meghalván az első szövetségbeli bűnök váltságáért, a hívatottak elnyerjék az örökkévaló örökségnek ígéretét.
Zsidókhoz írt levél: 9:15
 
12. Hogy eltörölje a bűnt:
 
Mert különben sokszor kellett volna szenvednie a világ teremtetése óta; így pedig csak egyszer jelent meg az időknek végén, hogy áldozatával eltörölje a bűnt. Zsidókhoz írt levél 9:26
 
13. Hogy szenvedjen az emberekért:
 
Most az én lelkem háborog; és mit mondjak? Atyám, ments meg Engem ettől az órától. De azért jotottam ez órára. János 12:27
 
Mert Krisztus is szenvedett egyszer a bűnösökért, mint igaz a nem igazakért, hogy minket Istenhez vezéreljen; megölettetvén ugyan test szerint, de megeleveníttetvén Szellem szerint. 1 Péter 3:18
 
Minthogy azért Krisztus testileg szenvedett, fegyverkezzetek fel ti is azzal a gondolattal, hogy aki testileg szenved, megszűnik a bűntől, 2 Hogy többé ne embereknek kívánságai, hanem Isten akarata szerint éljétek a testben hátralevő időt. 1 Péter 4: 1-2
 
14. Hogy megváltsa (kiszabadítsa) az embereket:
 
Valamint az embernek Fia nem azért jött, hogy Néki szolgáljanak, hanem hogy Ő szolgáljon, és adja az Ő életét váltságul sokakért. Máté 20:28
 
Mert egy az Isten, egy a közbenjáró is Isten és emberek között, az ember Krisztus Jézus, 6 Aki adta Önmagát váltságul mindenkiért, mint tanúbizonyság a maga idejében. 1 Timótheus 2:5-6
 
15. Hogy prédikáljon és gyógyítson:
 
Az Úrnak Szelleme van Énrajtam, mivelhogy felkent Engem, hogy a szegényeknek az evangéliumot hirdessem, elküldött, hogy a töredelmes szívűeket meggyógyítsam, hogy a foglyoknak szabadulást hirdessek és a vakok szemeinek megnyílását, hhogy szabadon bocsássam a lesújtottakat, 19 Hogy hirdessem az Úrnak kedves sztendejét. Lukács 4:18-19
 
A názáreti Jézust, mint kené fel Őt az Isten Szent Szellemmel és hatalommal, Aki széjjeljárt jót tévén és meggyógyítván mindeneket, akik az ördög hatalma alatt voltak; mert az Isten volt Ővele. Apostolok Cselekedetei 10:38
 
És Ő monda nékik: Menjünk a közel való városokba, hogy ott is prédikáljak, mert azért jöttem. 39 És prédikált azoknak zsinagógáiban, egész Galileában, és ördögöket űzött. Márk. 1:38-39
 
És bejárá Jézus az egész Galileát, tanítva azok zsinagógáiban és hirdetve az Isten országának evangéliumát, és gyógyítva a nép között minden betegséget és minden erőtlenséget. 24 És elterjede az Ő híre egész Síriában: és Hozzávivék mindazokat, akik rosszúl voltak, a különféle betegségekben és kínokban sínylődőket, démonizáltakat, holdkórosokat és gutaütötteket; és meggyógyította őket. Máté 4:23-24.