2013. szeptember 4., szerda

Kenneth E. Hagin - Hosszú élettel

A mi esztendeinknek napjai hetven esztendõ, vagy ha feljebb, nyolcvan esztendõ…
— ZSOLTÁROK 90,10.

Hosszú élettel elégítem meg õt, és megmutatom néki az én üdvösségemet. — ZSOLTÁROK 91,16.

Ha Jézus vár még a visszajövetelével, örömmel közölhetem veled, hogy én igencsak hosszú életû leszek. És én tudni fogom, mikor jött el a hazamenetelem. Mindenkitõl el fogok köszönni, és mielõtt elmegyek innen, felnézek oda és azt mondom: „Eljött az idõ, drága szeretteim — és én most elmegyek.
Úgy akarlak itt hagyni benneteket, hogy mindnyájan örvendezzetek és boldogok legyetek, mert én most odamegyek.”
— Na de Hagin testvér, ezt az ember nem tudhatja elõre.
— Dehogynem! Megkaphatod azt, amirõl Isten azt mondta, hogy a tiéd lehet. Nekünk jobb szövetségünk van, mint Izraelnek volt. Ha Istennek az volt a terve Izraellel — akik szolgák voltak, nem pedig fiak, és akik nem olyan jó szövetség alatt éltek, mint mi —, hogy teljes életidejüket leéljék betegség nélkül, akkor milyen terve lehet Istennek velünk, a fiaival!
Ha Isten nem akarta, hogy a szolgái betegek legyenek, nem hiszem, hogy azt akarná, hogy a fiai betegek legyenek! Én hiszem, hogy az a terve Istennek, a mi Atyánknak, hogy egy hívõ se legyen soha beteg, és minden hívõ élje le teljes életidejét, ha Jézus vár még a visszajövetelével, Jézusban aludjon el.

Megvallás: Én hiszem, hogy Isten mindent megtesz, amit az Igéjében megígér. Én hiszem, hogy Isten hosszú és eredményes életet ad nekem. Ha Jézus vár még a visszajövetelével, én az Õ szolgálatában fogom leélni napjaimat betegség és gyengeség nélkül!