2013. február 14., csütörtök

Kenneth E. Hagin - Az Atya szerepe


Ne  aggodalmaskodjatok  tehát,  és  ne  mondjátok: Mit együnk? vagy: Mit igyunk? vagy: Mivel ruházkodjunk?  Mert  mindezeket  a  pogányok  kérdezik.
Mert  jól  tudja  a  ti  mennyei  Atyátok,  hogy  mindezekre szükségetek van. Hanem keressétek elõször Istennek országát, és az Õ igazságát; és ezek mind
MEGADATNAK  néktek.  Ne  aggodalmaskodjatok tehát  a  holnap  felõl;  mert  a  holnap  majd  gondoskodik  a  maga  dolgai  felõl.  Elég  minden  napnak  a
maga baja. — MÁTÉ 6,31–34.

Megadatnak néktek! Nem pedig elvétetnek! Ez bizonyítja, hogy  az  Atya  gondoskodik  övéirõl.  Egy  másik  fordítás szerint:  „Ne  nyugtalankodjatok  a  holnap  miatt.”  Tudod, Isten  nem  akarja,  hogy  a  gyermekei nyugtalankodjanak  és aggodalmaskodjanak.  Isten  itt  azt  mondja:  „Ne  aggodalmaskodjatok,  ne  féljetek,  ne  nyugtalankodjatok.  Mivel  én vagyok a ti mennyei Atyátok, és én tudom, hogy mindezekre szükségetek van.”

Hanem keressétek elõször Isten országát és az Õ igazságát, és  mindezeket  meg  fogjátok  kapni.  Ezt  mondja  Isten,  a  mi Atyánk!  Ha  Isten  a  te  Atyád,  biztos  lehetsz  abban,  hogy  Õ elfoglalja az atya helyét és betölti a szeretõ atya szerepét.
Biztos lehetsz abban, ha Isten a te Atyád, Õ szeret téged és gondoskodni fog rólad. Dicsõség Istennek, én örülök, hogy Õ az én Atyám! Neked is Õ az Atyád?


Megvallás: Én  nem  aggodalmaskodom  amiatt,  hogy  mit egyek vagy mit igyak vagy, hogy mivel ruházkodjam. Az én mennyei Atyám tudja, hogy szükségem van mindezekre. Én elõször Isten országát kerestem és az Õ igazságát; és
mindezek megadatnak nekem!